Idag är jag faktiskt bara äcklad

BildJag vet att man inte ska döma hunden efter håren, men allvarligt. That smile…

Gamle, tack och lov döde, BBC-profilen Jimmie Savile fyller än en gång tidningssidorna. Varför? frågar ni. Har hans lik lyckats skända fler minderåriga? Har det visat sig att hela växthuseffekten enbart beror på Jimpas absurda cigarrkonsumtion?

Nej, det har kommit fram att (ett av) hans yngsta våldtäktsoffer haft åldern av endast 8 år. sick.

Hur vidrig är det möjligt att vara? Han har verkligen lyckats uppfylla alla kriterier för att förmodligen vara den mest vedervärdiga ”människan” som funnits. Kan det verkligen vara okej att vara så totalt, fruktansvärt motbjudande?

Jimmy vaknar upp på morgonen och tänker över vad han ska göra just den här dagen. ”Ska jag kanske våldta någon idag? Nej, det har jag ju redan gjort typ 200 gånger tidigare. Kanske ett barn, det var ju länge sedan. Nej, vet du vad, Jimmy, idag ska jag nog våldta ett sjukt barn. Nice!”

SÅ JÄVLA OFRÄSCH!

2 Responses to Idag är jag faktiskt bara äcklad

  1. talamod says:

    Yeäk…han är inte värd att få ta upp plats på en blogg ens!

Kommentera

