Bara för att jag inte kan låta bli…

…skapar jag ännu ett inlägg om Sverigedemokraterna på denna mycket belästa blogg. Det är endast för att deras jönsighet totalt saknar motstycke.

Jag vet att det är en petitess, och egentligen inte alls i samma liga som järnrörsnatten, Isovaaras pinsamma tabbe och rasistisk politik i allmänhet MEN ÄNDÅ!! Jimmie Åkessons fylleresa och Mona-satir. Vad hände? Två saker om det:

1:
Vad är grejen med att de ljuger så fantastiskt dåligt?? Först säga att man inte kom ihåg det, sen att det inte aaaaalls var meningen att håna, och efter det be om ursäkt…. De ljuger ju sämre än en snigel springer, helt värdelöst faktiskt.

2.
Förutom deras oduglighet när det kommer till att bluffa tycker jag att det i allmänhet var en dålig utklädnad. Lite bättre kan du, Jimmie. Du som döljer dig bakom ”jag är inte rasist”-smilet var eviga dag borde ju vara expert. Här får du lite tips till nästa gång, så satiren blir en smula mer professionell: http://www.bodega.se/maskerad.html

Bild

Skärpning Jimmie, bättre kan du! Sahlin är mycket, men inte är hon blond inte! Kasst!

 

Kommentera

